søndag 17. april 2011

Venstre hånd over høyre skulder Selma Lønning Aarø


Oppmuntret etter forrige bok av Selma Lønning Aarø, startet jeg på denne. Jeg må innrømme at jeg måtte starte to ganger på den, før jeg kom ordentlig i gang. Starten var veldig rar, men når jeg kom meg inn i historien, er det en god bok. Jeg liker synsvinkelskifte, selv om jeg nå nettopp leste en bok med samme virkemiddel. Det funker i denne historien også. Selve historien er jo klassisk, gift mann treffer en annen og er utro, elskerinnen blir gravid. Selma Lønning Aarø klarer å gjøre historien til en jeg klarer å forstå mannen, elskerinnen, kona og datteren på samme tid. Jeg liker at leseren først får hele historien etter å ha sett den fra forskjellige synsvinkler. Liker fortsatt Selma Lønning Aarø og kommer helt sikkert til å lese flere bøker av henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar