torsdag 3. mars 2011

La meg synge deg stille sanger Linda Olsson


La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson har en tittel som får meg til å blir rolig, og akkurat rolig er historien også. Det er i et stille og rolig tempo hele handlingen utspiller seg, nemlig i en liten bygd i Sverige. To kvinner, to skjebner og kontakten disse to kvinnene får. Ja, det er litt av noen historier disse to kvinnene har hatt opplevd og har å dele. Det er en bok som får deg til å tenke, hvordan ender du opp der du er i livet ditt? Hva har dine valg å si for ditt liv? Det er en nydelig bok, og Olsson formidler stemningen i boka på en flott måte. Det er ikke noen gladbok, men en bok til ettertanke og jeg likte denne veldig godt. Boka er lettlest, og den første i år som jeg leste fra perm til perm i løpet av en dag.

1 kommentar:

  1. Jeg har begynt på denne, men jeg kom ikke så langt. Jeg ser og hører at de aller, aller fleste som har lest den liker den veldig godt, så jeg bør vel gi den en sjanse til.

    SvarSlett