lørdag 9. april 2011

Innsirkling 2 Carl Frode Tiller


Bokblogg er bra, men jammen er det en større utfordring å oppdatere bloggen enn å lese 104 bøker på 52 uker foreløpig. Jeg henger etter her på bloggen.

Jeg har for en tid tilbake lest Innsirkling 2. Den fortsetter i samme stil som første bok, men med 3 nye personer. Den er like godt skrevet, den får meg til å undre på hele opplegget som startet bok 1 og får meg til å stille spørsmål om hovedpersonen vi fortsatt ikke har møtt annet enn gjennom personene som beskriver han. Jeg gleder meg allerede til den tredje boka. Det er også utrolig hvor mange skjebner som finnes i ett og samme miljø, men det er kanskje litt sånn?

Jeg var også på teater og fikk med meg teaterstykket av første bok, Innsirkling. Må innrømme at jeg var litt skeptisk før jeg dro, for jeg klarte ikke se for meg hvordan boka kunne komme til live på en scene. Jammen glad det er andre enn meg som har jobben med å få bøker til scenen, og han/hun som gjorde den jobben med Innsirkling har gjort en fantastisk jobb. Dette stykket var veldig bra! Det hjalp også at skuespillerne gjorde en veldig god jobb. Spesielt likte jeg Tobias Santelmann sin tolking av Jon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar