fredag 24. mars 2017

Reading plans

Jeg har helgens bokplan klar. Den nye til Elena Ferrante frister veldig. Liker at hun er oversatt til nynorsk. Det passer så godt til stemningen i bøkene. I hvert fall de tidligere hun har skrevet. Jeg satser på at det passer denne boka også. Gikk forbi Tørst av Jo Nesbø i dag, men måtte gå tilbake og kjøpe den. Har egentlig en plan om å holde meg til kvinnelige forfattere denne måneden, men det spørs om det holder. Jeg har ikke lest noe av Mari Ulset, men gleder meg til å lese Slik lever vi her. Heidi Torkildson Ryste tror jeg har en sterk historie å fortelle og med en lykkelig slutt. Gleder meg til diktsamlingene også. Jeg leser for lite dikt enda jeg er glad i dikt. I tilleg har jeg planer om å lese ferdig Tre Hundes Nat av Elsebeth Egholm. Blir en lesehelg, ja. Regner med at du også har planene for helga klar. God helg!



I have this weekend's book plan ready. I'm going to read the new book by Elena Ferrante. I like the Norwegian translation. I hope it justify the mood from the original. I went past the new book from Jo Nesbø today, but I had to turn back and get it. I had a plan to stick with female authors this month, but I'm not sure if I can wait that long before I read his book. The other books are books from authors I haven't read anything from before, so I look forward to read their books. I also want to finish a book by the Danish crime author Elsebeth Egholm. A book weekend coming up. I bet you have plans for this weekend as well. Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar