fredag 3. mars 2017

So far, so good

En liten oppsummering av februar. Jeg har lest 11 bøker i februar. Til sammen i 2017 har jeg lest 31 bøker. Fikk lest færre bøker i februar enn januar. Jeg vet ikke helt hvorfor, for jeg kan ikke si at jeg har gjort sånn spesielt mye annet eller vært så travel i februar. Færre bøker i februar, men definitivt bedre bøker enn i januar. Det er faktisk vanskelig å plukke den beste. Hjertet er en ensom jeger av Carson McCullers, Sju dagar i august av Brit Bildøen og Kampene - Et portrett av Kim Friele av Ola Henmo er de tre beste bøkene jeg leste.

For mars har jeg planer om å lese ferdig A Clash of Kings av George R.R. Martin og Papirfly av Liv Guldbrandsen bl.a. Min bokliste er lang, og det kommer jo bøker hele tiden så den blir ikke akkurat mindre med tida heller.


A summary of February. I've read 11 books. All together in 2017 I've read 31 books. I read fewer books in February than January. I don't know why, cause I can't say that I was particularly busy in February. Fewer books, but definitely better books than January. It's actually hard to choose the best book. The Heart Is A Lonely Hunter by Carson McCullers, Seven Days in August (not translated into English) by Brit Bildøen and The Battles - A Portrait of Kim Friele (not translated into English) by Ola Henmo are the three best books I read in January.

My plans for March is to finish A Clash of Kings by George R.R. Martin and Paperplane (not translated into English) by Liv Gulbrandsen among many. My booklist is long and growing. New books are published all the time so it keeps growing too.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar