søndag 18. desember 2016

London Tag

Kom over denne i En boknerd sin blogg, og siden London er min favorittby, måtte jeg ta utfordringen. Det er NTwins som har laget spørsmålene.

1. Når var du i London for første gang?

Jeg var i London første gang da jeg var 16 år. 


2. Hva liker du best med London?

Det  yrende livet og at det alltid skjer noe. 

3. Hva liker du minst med London?

Det er alltid kø og alltid folk, men samtidig så er det en del av sjarmen. 

4. En butikk du må innom hver gang du er i London.

Jeg må alltid innom Selfridges, men det er mye jeg føler for å gjøre når jeg er i London. 

5. Har du en favoritt restaurant i London?

Ping Pong ved Carnaby St. er en av dem, også har jeg noen små restauranter som jeg ikke husker hva heter, men som jeg husker hvor er. 

6. Favoritt musikal?

Rent, den gikk veldig kort i London begge gangene den ble satt opp, men har sett Les Miserables flest ganger i London. 

7. Hva er det mest turist-aktige du gjør i London?

Jeg sitter ute på Covent Garden og ser på livet, og ellers vandrer i Regent St.


8. Er det en ting du ikke har fått gjort ennå, men har veldig lyst til å gjøre i London?


Det er en hel haug med ting, så det er derfor jeg har så lyst til å dra flere ganger til London. 


9. En ting jeg syns du bør gjøre hvis du skal til London.



Jeg synes det første man skal gjøre er å ta livet helt med ro, dra inn atmosfæren og stemningen i London, sett deg gjerne ned ute på Covent Garden med et glass forfriskende og se på livet. 

10. Beste minne i London?


Det må være U2-konserten på O2 november 2015, for det var en helt utrolig bra konsert. Muse-konsert på Wembley i 2010 er en god annen plass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar