tirsdag 4. april 2017

Bob Dylan

I dag ble det lite lesing. Konsert nummer syv for året. Jeg må innrømme at jeg ikke er noen Bob Dylan-fan, men det var allikevel stort å se han. Han er en legende, og jeg har ikke sett han live før. Han holder seg godt, og alderen merkes ikke så godt. Det skal han ha. God konsert, men sto et stykke bak og han kommuniserer overhodet ikke med publikum. Tror det er den første konserten jeg har vært på hvor artisten ikke har kommunisert med publikum i det hele tatt. Men absolutt kjekt å få sett en legende som han. Jeg må innrømme at jeg har lest flere av tekstene hans som dikt og analysert dem, enn jeg har hørt dem sunget. Anmeldelse på Aftenposten. 



Tonight there was little reading. I was at my concert number seven this year. I have to admit I'm not a Bob Dylan-fan, but it was kind of big to watch him anyway. He's a legend, and I haven't seen him live before. He's carrying the age well. Good concert, but I was standing in the back, and he doesn't talk to the public at all. I think it'a the first concert I've been to where the artist doesn't communicate with the public at all. But it's absolutelye a blast to watch a legend like him today. I have to admit I have read and analyzed more of his lyrics than I've heard his songs sung.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar